2008-12-05

Några rader...

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag strax drar hemifrån.

Ledig dag idag eftersom det är fredag; har njutit av ett dygn med bästa killen Gustav 8 år. Han sov här i natt och idag har vi pysslat, gjort julkort och lite annat... Gustav är så fin och go så faster riktigt smälter. Det märks att han har blivit äldre, han har mycket funderingar. Igår sa han "faster, man ska inte gifta sig med den som är snygg utan med den som är snäll". Han har skrivit önskelista också, det är Lego som gäller som vanligt.

Har precis gjort mig i ordning för att dra mot Gävle och pubkväll med lite mc-folk... trevligt trevligt. Sover över hos Tomas och i morgon tänkte jag shoppa lite. Julklappar är det tänkt, men skulle tro att det blir lite nya kläder till mig också ;-) Återkommer troligen med rapport om vad jag kommer hem med...

I morgon kväll ska jag till Misan på lite festligheter.

Trevlig helg alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig helg!