2008-12-08

Lista

SAMMANFATTNING ÅR 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick ner en massa i vikt

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig avlagt några sådana

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min "plastkusin" Malin blev mamma för en månad sedan

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Sverige

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mc-semester gärna!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
4 juni, då jag gjorde min gastric bypass

8. Vad var din största framgång 2008?
Det här blir tjatigt för er som läser, men såklart min viktnedgång!

9. Största misstaget?
Hm, kommer inte på något

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Näe

11. Bästa köpet?
Kamerasaker

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hojåkning, kläder (fick förnya min garderob)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min operation gjorde att jag fått ett nytt liv

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Ingen särskild

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat ;-)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt energi på andras problem

18. Hur tillbringade du julen?
Hm, julen 2008 har ju inte varit än, vilken konstig fråga!

19. Blev du kär under 2008?
Nja

20. Hur många one night stands?
Inget

21. Favoritprogram på TV?
Greys anatomy

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, att hata någon är bara dumt...

23. Bästa boken du läste i år?
Många, men Stig Larssons kan jag väl nämna då...

24. Största musikaliska upptäckten?
Hm, kanske Lucinda Williams

25. Något du önskade dig och fick?
Ett nytt liv

26. Något du önskade dig men inte fick?
En karl då kanske ;-)

27. Årets bästa film?
Kommer inte på någon särskild att nämna faktiskt...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åt kakor, bullar och tårta

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, absolut.

30. Vad fick dig att må bra?
Mitt nya liv. Sen mår jag alltid bra när jag åker hoj!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen och sugen... men Johnny Depp är väl inte så pjåkig...

32. Vem saknade du?
Saknade Gustav och Elin mycket eftersom jag inte träffar dem lika ofta som tidigare

33. De bästa nya människorna du träffade?
Nytt hojfolk är alltid trevligt!

Inga kommentarer: