2009-01-02

Andra dagen på nya året

Födelsedagen avlöpte lugnt och stillsamt. Jag hann titta en sväng på mitt favoritprogram Ivanhoe också.

Idag har det varit fika på Finess och sedan har jag förberett lite inför tjejmiddagen som jag ska ha här hemma ikväll. Skar bl.a färsk chili och jag vet inte vad jag lyckades med men det svider som fan på fingrarna. Usch.. undrar om man vågar äta den tomatröran, säkert hur stark som helst!

Jag följer "fetknopparnas" väg från bulle till pinne och kolla här när Spidey rakar av sig håret, riktigt ångestladdat!
Tydligen la Spidey ut en omröstning på Facebook där besökarna fick rösta om han skulle raka sig eller ej. Såhär blev det alltså. Modigt gjort Spidey!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig sida du har.. Tycker mig faktiskt känna igen mig lite när jag kikade runt på hemsidan, kanske jag har varit här innan. Nåja! Visst skulle det vara toppen om man fick hjälp med armplastik. Jag hade en diskussion med en journalist på TV4 för ett tag sedan och de tyckte detta inte var riktigt klokt hur de bara kan släppa oss viktopererade med dessa häng. Man kan ju alltid hoppas på en förändring. Må så gott!

Anonym sa...

Håller med, det var inte snyggt inan heller, men det var banne mig inte så rynkigt som det är idag.. ;)

Anonym sa...

Hejhopp tjejen,

Kah tittar in till dig då och då men inser att jag är dålig på att kommentera...., sorry!

Måste säga att jag är grymt imponerad över din snabba viktnedgång..., HUR har du burit dig åt? Några tips du kan dela med dig av...?