2009-01-04

Vinterkyla

Brrrrrrrrrr -26 grader här just nu. Det är FÖR kallt. Jag gillar inte när det är för varmt när det är mitt i vintern, ja typ plusgrader och blötsnö, men det här är faktiskt lite för mycket åt det andra hållet. Nä, -8, mycket snö och strålande sol är min melodi!

Har tagit det lugnt nu efter nyårshelgen. Ibland blir det lite för mycket av det goda. Idag var mamma och jag hem till Sofia och tittade i deras mysiga hus. Massor av bilder kommer i fotodagboken under dagen. Verkligen ett hus med karaktär och potential! Lilla Noelle var hemma men Nova 3 år var med pappa i Stockholm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här hade vi minus 15 igår kväll och det är inte kul. Det knäpper och knakar i hela huset och pannan går för fullt... Nä jag håller med dig fast höjer till minus 5 och strålande sol :-)

Jerry sa...

Vi hade -17 och det är på tok för mycket för min ekonomi...(;-)

Jag tycker också -8 låter mycket. Jag vill ha + hela tiden och värme. Spanien nästa...

Kram och en fin vecka till Dig!