2009-01-27

Lugnet före stormen...

Har haft chefen här idag hela dagen. Hon har typ "kollat" hur en dag ser ut... Det har varit in mycket elever men de allra flesta har nu valt till gymnasiet. Tror det är fem som inte valt så det är lugnt.

Nu tänker jag smita lite före och åka hemåt. Har huvudvärk och känner att jag gjort rätt för mig ändå idag. I morgon ska jag vara på Vintergatan hela dagen och där är det 29 elever som inte har sökt, så i morgon blir det fullt upp kan man säga!

Har ni sett reklamen för Pepsodent tandkräm, den där tjejen ska flytta och vill ha bärhjälp? Hon borstar tänderna med tandkräm som är blå och vips så får hon knallvita tänder! Jag ramlade dit på reklamen och köpte tandkrämen. Tror ni jag har fått vita tänder? Näe de är lika gula som vanligt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gick oxå på den, utan resultat.

Anonym sa...

Men klart man har köpt den
OCH FAKTUM ÄR ATT DEN FUNKAR -Tycker vi iallafall :-)

Kraam
Rejne

Anonym sa...

jag med...och inget resultat. min tandläkare som jag var hos förra veckan sa att det inte är någon idé att lägga pengar på sådana för dom funkar ändå inte. så nu är det sluthandlat! jag kör med sensodyne nu pga ilningar i en tand efter att jag börjat med eltandborste. funkar fint! tandläkare vet nog bäst i slutändan...