2009-01-07

Krogen igen!

Men nu får det väl ändå vara slut på fester, alkohol och utsvävningar ;-)
Var på tjejmiddag hos Annika i måndags och tror ni inte att vi hamnade på Statt innan det var klart. Ja nu låter det som att jag är en sån som hänger på krogen titt som tätt men ha ha ha det är helt fel. Hade ju jättekul på annandagen så jag fick väl mersmak och tackade glatt ja när Helén och Stina ville ut. Vi kom nu på detta liiiite väl sent, så vi kom inte till Ljusdal förrän vid tolvsnåret, dvs en timme innan de stänger. Men hann i alla fall med en dans med en väldans trevlig kille ;-) och att surra med lite folk. Trevligt trevligt.

Idag var första arbetsdagen på tre veckor. Kom såklart inte i säng förrän vid halv två i natt och låg och vred mig länge innan jag somnade. Gissa hur trött jag var när klockan ringde i morse? Har suttit på föreläsning hela dagen, inte kul eftersom jag får sån fruktansvärd träsmak i ändan efter min viktnedgång. Sitta en hel dag är ingen höjdare...

Ikväll ska jag göra lite nytta och sy in lite tunikor som blivit för stora. Ska även korta av en klänning och göra den användbar. Om nu symaskinen funkar, igår var den helt knäpp, bara trasslade till tråden...

Inga kommentarer: