2009-01-01

Födelsedag

Jo nog känns det att det var fest igår. Usch vilken huvudvärk. Trevligt hade jag i alla fall. Dansade och stod i mest hela kvällen så idag har jag ont i knät. Hm, inte bra alls. Träffade även en mysig man som jag pussades lite med, men nä jag åkte hem ensam faktiskt!

Ja sen fyller jag år idag, närmare bestämt 44. Det är mindre trevligt. Även om jag inte bryr mig ett dugg och inte har åldersnoja direkt, så är det jobbigt att åren går så fort. Så grattis till mig idag då...

Och så är fotodagboken uppdaterad lite också!

16 kommentarer:

Jerry sa...

Grattis till sifferbytet!

Anonym sa...

Hipp hipp hurra för EMO idà :) Mysigt å få pussas lite! Kram

Anonym sa...

Grattis på din dag!

snöstjärna sa...

Grattis på din dag i dag!!! =) KRAM! Hääääärligt med lite nyårspussar! ;)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Anonym sa...

Grattis grattis :)
Kram Sofia

angela sa...

Stort Grattis! :)

Hoppas du får en bra (och huvudvärksfri) dag!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Anonym sa...

Grattis och god fortsättning :-)

Anonym sa...

GRATTIS från mig och hunken!!! ;)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Mia! Lät som du hade en trevlig nyår inkl pussar! ;-) Nice!

Kram Linda

Anonym sa...

Grattis på din dag! Hoppas den varit bra! Gott Nytt År!

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen i efterskott!! KRAAAAAAAAM Rejne

Daarkh sa...

Grattis!

Anonym sa...

Men....Tycks ALLTID glömma säga grattis i tid till dig! Men grattis i efterskott då!
Finfina bilder på iskristallerna!
Kram