2009-01-18

Sommaren är räddad

Vilken skön helg jag har haft. I fredags var mamma hit och åt lite, sen satt vi och glodde på en film "Tillsammans är man mindre ensam". Nästan lika bra som boken faktiskt!

Igår var det lördagsfika på Finess som vanligt och sen var jag till Misan på kvällen. Vi var och lyssnade på en grupp som heter "Duo Kemi". De var otroligt skickliga musiker men själva stilen på musiken var inte riktigt min stil. Förutom sista stycket då de spelade tango, riktigt häftigt!

Idag har jag varit och tittat på denna trädgårdsgunga och bestämt mig för att köpa den. Den blir perfekt i min trädgård i sommar. Tänk att sitta där med en god bok och ett glas vin. Eller bara att sitta i den och filosofera. Underbart!

PS. Om någon är intresserad av att ev. köpa en trädgårdsgunga så kan ni kontakta mig så ska jag skicka er vidare ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin gunga!

Jenny sa...

Hej! Du får gärna skicka mig vidare till där de säljer en sådan där trädgårdsgunga! Har letat efter en sådan länge! Du kan väl maila mig på jennysdreamgarden@hotmail.com
Vad kostar den? Och i vilken landsände finns den?
:-) //Jenny

Anonym sa...

Hej, är ute efter precis en sådan trädgårdgunga, var har du fått tag på den? Vore tacksam om du kunde skicka ett mail till jonas_molin@hotmail.com

MVH// Jonas