2009-01-16

Charterresa på gång?

Fredag = ledig dag som vanligt. Sitter här och huttrar, det är -25 grader. Brrrr
Ska dra fram snabeldraken och försöka städa lite idag. Måste erkänna att jag inte städar särskilt ofta. Jamen liksom... inte blir det så skitigt när man är själv och inte har några djur. Städa toaletten gör jag rätt ofta för det är snuskigt med äckliga toaletter. Men dammsuga, nä.

Igår träffades vi som ska åka till Amsterdam hos Lotta. Vi har äntligen bokat boende. Hittade ett centralt hotell som såg helt ok ut, så nu är allt klart. Vi pratade även lite löst om ifall man skulle slå till och boka en återbudsresa i februari. Det finns tydligen för runt tusenlappen om man har tur. Ni som känner mig blir nog mäkta förvånade att jag ens funderar på en charterresa. Var till Kreta -79 men efter det har jag konstant vägrat att åka. Främst pga min insektsfobi men har heller inte velat visa mig i badkläder. Men nu jädrar! Jodå, skulle kunna tänka mig en resa faktiskt. Inte för att det är så jättekul att visa sig i badkläder nu heller med tanke på allt löst skinn efter viktnedgången på 50 kg. Men jag får väl köpa mig en baddräkt då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Charter resa på G ser jag va härligt! Önskar dig trevlig resa om det nu blir någon.