2009-01-29

Blä!


Gymnasieval = stressigt men roligt! Jag har ca 100 elever i nian som ska söka till gymnasiet före den 1 februari. Igår var jag på Vintergatan och hade mer än fullt upp kan man lugnt säga. Idag har jag jobbat sista dagen i Järvsö före helgen och vid 14-tiden hade den sista eleven gjort sitt val. Pust!
Luften gick verkligen ur mig när jag kom hem. Så nu intar jag ryggläge i soffan resten av kvällen. Har en känsla av att det blir zzZZzzzZZz ganska omgående! ;-)

Och GRATTIS Jennie som fick en liten prinsessa igår!

Ja just det, jag var på spinning igår igen också. Det var ännu jobbigare denna gång. Nu visste jag mer hur mycket motstånd jag kunde lägga på. Ont i ändan precis som förra gången så idag inhandlades ett stycke silikonöverdrag till sadeln! ;-)

2 kommentarer:

angela sa...

Tjena.. tänkte bara näman att jag blir lite sen till fika idag, kan inte förrens vid 14.
Så du vet i fall det inte blev nån gävletripp för dig.

Millan sa...

Hej!
Ville bara säga att jag varit här! :-)

blir lite nyfiken när jag ser att ditt mål var -50kg, och att du nu gått ner 51... Hur mycket till är det tänkt nu?
Nu ska jag se om du har lagt in några nya bilder! Helst på dig, för jag tycker det är så roligt att se förvandlingen! Det är verkligen strongt gjort av dig, det här!
Fredagskram från Trollhättan!