2008-10-03

Fredag

Oerhört skönt att vara ledig och bara sega på här hemma. Får visserligen inget gjort, men det spelar ingen roll. Har mest suttit vid datorn och grejat lite. Har lagt in en ny banner här uppe i bloggen. Jag älskar brunt och turkost!

Åker till Gävle ikväll, åter i morgon då andra planer väntar ;-)

Förresten, vem är du "Näslund" som skrivit ett hemligt inlägg i min gästbok? Jag tänker så det knakar men kan för allt i världen inte komma på vem du är. Jag är så nyfiken! Hojta gärna till så jag får veta vem du är :-)

Nu ska jag ta en promenad, men först ska jag ladda min iPod med lite nya låtar!
Trevlig helg alla!

4 kommentarer:

Sofia sa...

Jättesköna färger i bloggen och fin header ovan :) Ha så trevlig promenad.
Kram.

Anonym sa...

Vilken fin bild på dig i headern! :-)

Humlan sa...

Skitsnygg banner, du har verkligen talang för det här!
Gissa om jag avundas dig din lediga dag? Mys på du bara medan vi andra stretar på!

Anonym sa...

Vilka mysiga färger det blev i bloggen! Behagligt för ögonen...
Ha en skön helg!