2008-10-04

I love lila


Planerna för kvällen blev inställda tyvärr. Så jag tog mig tid att åka in på stan i Gävle och shoppa lite. Det blir mycket shopping nuförtiden, garderoben ska ju bytas ut. Hittade två tunikor på Indiska (min absoluta favvo-affär) och även en på Åhlens. Hm, kanske inte så smart att köpa nästan likadana, en lila och en beige i manchester. Äh, de kommer nog till användning! Lila är förresten av mina favoritfärger. Jag har mycket lila saker hemma, men inte särskilt mycket kläder faktiskt. Nu har jag den randiga jag köpte förra helgen och så den här. Så jag blir en lila tjej framöver!

Tog ett bad när jag kom hem och jisses vad skönt det var. Har bäddat rent i sängen och längtar nästan tills det är dags att krypa ner, det är så skönt att lägga sig när lakanen är nytvättade och luktar gott!

I morgon har jag planerat att trädgårdsmöblerna ska bäras in. Problemet är bara att där de ska stå står mina två motorcyklar.
Hrrrm, ja jag bad min bror hjälpa mig att köra ner dem till vintergaraget för sidådär 4 veckor sedan eftersom jag skulle in och operera knät. Jag får nog ryta till lite så att de blir flyttade, eller så fixar jag det själv. Borde kunna köra nu skulle jag tro, åtminstone Kawan, när jag kör den så böjer jag inte knät mycket alls. Eller så ringer man nån snäll kamrat som kanske hjälper till...

7 kommentarer:

snöstjärna sa...

Vilket fint foto på dig i "rubriken"!! Såå skönt å krypa ner i en renbäddad säng, de e ju så skönt!!

Sofia sa...

Håller med dig om den renbäddade sängen, det är underbart!
Kram.

Anonym sa...

Ny badad och rena sänkläder, ja det finns nästan inget häligare! Jätte fin ny layout och fina tunikor!

Anonym sa...

Åååå vad fin du är på nya bilden i headern!!!

Kram

Anonym sa...

Check you out! Du ser så glad ut och vilken långt hår - hade för mig att du had mycket kort hår :) Kanske det var några år sen.

Ja - jag älskar också rena fräscha lakan efter ett bad. Mmm! Härligt.

Anonym sa...

Hej Mia. Du är välkommen till Rullis när du vill. Pingla innan så grillar vi. Du kan få låna Moltas medans vi brassar käk :).
Jättefin layout här.Jag ska också ge mig på att försöka layouta själv.

Stor kram. Må så gott
Ps: Kents columbus är kanon,Duffy är bra,Linkin park är bra och Listan kan göras lång ;)

Sofia sa...

Jag har PRECIS samma dilemma. De där jädra kärringstråna. De är inte lätta att fånga heller *suck*.