2008-10-25

Bandycup

Idag sov jag ända till 10.30 då jag blev väckt av telefonen. Orsaken till att jag sov så länge var att jag inte kom i säng förrän vid 5-tiden i morse. Körde ju bil igår på bandycupen och nattmatchen blev försenad pga matchen före, så den slutade inte förrän vid 3.40 eller nåt sånt. Sen hade vi lite körningar efter det.

Träffade en kille som opererade sig några månader före mig. Har inte sett honom sedan i somras, oj vad han var olik sig. Kan förstå nu att folk reagerar när de ser mig, även om jag inte ser det själv när jag tittar i spegeln. Jag har nån konstig uppfattning om hur det syns/inte syns att jag tappat >40 kg. Jag tror t.ex att "när jag har tjock jacka på mig så syns det inte", eller "när jag sitter ner på en stol och allt trycks ihop så ser jag lika tjock ut som tidigare". Men tydligen så syns det väldigt väl. Det är kul...

Ja apropå det, så har jag knåpat ihop en liten fotosida med "före och efterbilder".
Håll till godo!

3 kommentarer:

angela sa...

Jösses .. syns väldigt väl :)
Så kul att se hur det går för er som gjort operationen.
Bra peppning!

Jerry sa...

Modererar du gästboken? Jag skrev, men inget hände så jag får ta något liknande här:

Det är verkligen skillnad på bilderna före- och efter. Att gå ner i vikt har många fördelar (jag kan inte se någon nackdel) och då får folk säga vad dom vill...
*kraaam*

Anonym sa...

Klart det syns, det är ju jättestor skillnad!