2008-10-07

Fyndat


Ett paket damp ner från Tradera. Såna här yogabyxor hade Jennie köpt och de såg så himla sköna ut. På tok för dyra tyckte jag (595 kr). Hade tur och fyndade mina på Tradera för 150 kr :-) Mina är dock rosa med bruna muddar...
hade hellre velat ha lila!

Ikväll har jag varit på gympa och det var så himla skönt. Det funkade bra med knät, men när det var stretch och avslappning på slutet så hoppade jag över att stå på knä, det känns inte skönt kan jag säga... Igår var jag på promenad. I morgon jobbar jag hela dagen och sedan är det föräldramöte (höstens sista, pust) men däremellan ska jag nog hinna med en promenad. Känns skönt att vara igång med lite motion, det är inte en enda dag för sent!

Har inte vägt mig något denna vecka, har totalt glömt det faktiskt. Lika bra det, vill inte känna pressen från de där sifforna som blänger upp på mig.

3 kommentarer:

angela sa...

Vilket fynd :) ses på fredag!

Sofia sa...

Hej, var är du? Saknar dina uppdateringar. Ja, jag vet att det bara har gått två dar, men jag saknar dom ändå :)
Kram.

Millan sa...

Halloj!
Tänkte bara lämna ett avtryck, så du vet att jag varit här...
Är hemma och sjuk. Jätteförkyld!
Men det blir nog bättre snart.
Ska på bröllop imorrn! DET ska bli kul!
Ha en härlig helg, tjejen!
Kram från Trollhättan