2008-10-02

Gym

Gissa om jag har träningsvärk idag?
Jag var nämligen på Pace Gym igår och tränade. Har inte varit där sedan i september förra året, jag testade att träna en gång då efter knäskadan men fick ont så då blev det inge mer. Nu ska jag igång igen. Fick hjälp av Tony hur jag ska göra på maskinerna som tränar knä/ben, vissa saker är det olämpligt att jag gör. Det kändes jättebra! Vissa saker har jag värsta nojorna för, jag tycker inte om att exponera mig, en övning innebär att man står i mitten av gymet och boxar på en säck. Den övningen skulle jag kunna göra om jag är ensam, men inte annars. Så får det vara.
Jag ska gå dit idag igen efter jobbet!

Det har inte blivit några promenader denna vecka, det har varit kvällsjobb både måndag och tisdag och igår var jag på gymet och sedan var det styrelsemöte med gympaföreningen. Ikväll ska jag försöka komma ut på en promenad i alla fall. Måste ladda in lite ny musik i min iPod. Gillar Amy McDonald, ska nog lägga in några låtar av henne. Sen tycker jag om att ha medryckande musik när jag går, jag lyssnar t.ex gärna på Amii Stewarts "Knock on wood". När jag åker bil har jag oftast radion på, men har ofta helt tyst också. U2 går ju alltid hem såklart, sen gillar jag även Kents låt "Columbus".

Vad gillar ni för musik?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mina favvisar just nu:
Lars Vinnerbäck
Amy Winehouse
Håkan Hellström

Anonym sa...

Glasvegas! Fantastiskt bra musik.