2008-10-20

Måndag 20 oktober

Ganska lugnt idag på jobbet eftersom alla nior är på Prao.
Igår var jag på möte i Söderhamn och på vägen hem hade det varit två älgolyckor. Den ena olyckan så pass allvarlig att det var 2 ambulanser och en brandbil där. De höll precis på att släpa bort älgen när jag stod i bilkön. Såg lite läskigt ut, massor av blod på vägen...

Jag jobbar bra under press. Eller rättare sagt, jag jobbar snabbt när jag har en deadline, kan vara oerhört effektiv. Det visade sig i helgen då jag producerade almanackor på löpande band. Fyrtiotre stycken har jag gjort så här långt. I morgon skickas första sändningen på tryck. De som inte kommit till skott och bestämt sig vad gäller färger osv får vackert vänta på leverans till i december. Har du inte hunnit beställa din personliga almanacka så hinner du fortfarande, klicka här så kommer du rätt!

Nu tänker jag åka hem trots att klockan bara är 15.00. Har sån fruktansvärd huvudvärk, så baj baj...

1 kommentar:

angela sa...

Uffa.. inte kul ned såna olyckor. Man får hoppas att det gick bra under omständigheterna för dem.

Tack för din kommentar.. den behövdes. Fick mig att må mycket bättre :)

Krya på dig!