2008-10-02

Yes!

Ja inte vet jag, men det verkar löna sig ibland att ligga lågt och låta motparten ta nästa steg. Ho ho! Det känns jättesvårt att skriva om detta eftersom jag inte vet om personen jag skriver om läser här. Tror inte det, men utifall att så får jag vara diskret. Ni fattar nog ändå. ;-)

I morgon är jag ledig, som alla fredagar nuförtiden efter att jag började min nya tjänst den 1 september. Det är hur lyxigt som helst, helgen blir sååå lång! I morgon kväll åker jag till Gävle. Vi ska ha avslutning med gänget som sett till att broms- och kurvkurserna på Rörberg har funkat i sommar. Arton personer är vi som ska gå på McGills och äta god mat. Det ska bli jättetrevligt.

Minus 42 kg i morse. Wow, nu är det inte långt kvar till målet!!!

Den här låten gillar jag:

3 kommentarer:

Sofia sa...

Låten var jättehäftig! Första gången jag hör den. Kul med lite nytt material till låtlistan här hemma :)
42 kilo Mia! Vilken grej! Så läckert :)
Kram kram.

Anonym sa...

Grattis till viktminskningen som vekar gå i rasande fart!
Önskar dej en skön fredag och helg!
Kram!

angela sa...

Grattis till både viktminskningen och annat ;)

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll på McGills!