2008-10-27

Lista

Kopiera gärna detta och skriv in dina egna svar på din blogg!


Tre jobb jag har haft:
Transportledare
Behandlingsassistent
Studie- och yrkesvägledare


Tre saker jag gillar att se på TV
Simon & Tomas
Extreme home makeover (ja det är sant… och jag gråter varje gång!)
Videokväll hos Luuk


Tre favoriträtter:
Sushi
Lax, potatis och nån god sås
Tacos


Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Marrakesch vore inte helt fel
New York vill jag åka till innan jag dör
Peking


Tre sorters favoritkarra:
Hm, äter ju inte godis, men i mitt ”förra liv” så var dessa favoriter:
Skumbananer
Marabou mjölkchoklad
Punchpraliner


Tre personer som jag tror kommer att svara på detta snabbast:
Angela
Nina
Jennie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att någon mer gråter till Extreme home make over... Trodde jag var den enda! :-)

Anonym sa...

Kopierar och lägger ut på min blogg!:)

angela sa...

Ska fixa det så fort jag kommit hem :)