2008-10-17

Hårklippning

Har tagit beslutet att jag måste klippa mitt hår. MYCKET ska det klippas. Eftersom jag tappar så mycket hår så är det så himla tunt. När man har så långt hår som jag så blir det dessutom så jädra tovigt efter att jag snurrat och vridit mig i sängen under natten, sen ska jag slita med borsten i det på morgonen och då lossnar huuur mycket som helst. Så nu ska det klippas av en bit. Hade en liten tanke på att klippa mig ja inte jättekort, men typ klippa av vid halsen, som en page eller nåt. Men jag tror jag bangar det. Ska rådfråga Eva, så får hon säga sitt innan hon sätter saxen i håret. Det ska bli skönt, jag tycker att det är jättejobbigt med håravfallet.
"Förebild" på hårets längt finns i gårdagens fotodagbok. Lägger ut "efterbild" ikväll. Huuu vad läskigt de känns, jag som har sparat i så många år för att äntligen få lång hår!

Ikväll är det tacokväll med tjejerna här hos mig. Det ska bli trevligt och framför allt gott! Jag har ätit nachostallrik en eller två gånger sedan operationen, men aldrig tacos "hemma" (som ju är så mycket godare) så jag ser fram emot det, älskar tacos!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va spännande, tror det kommer bli jätte bra. Ser fram i mot efterbilden!

Anonym sa...

Men men men..."Efterbilden" -var är den? Nyfiken!

Anonym sa...

Va snyggt det blev!!!
Själv försöker jag spara så jag får lite längre jag oxå, men men det tar tiiiiid.

Har inte råd med extensions heller...

/BountyLady