2008-10-13

Måndag

Så var det måndag igen.
I lördags hade vi vårt traditionsenliga lördagsfika på Konditori Finess. Det är alltid mycket folk och väldigt trevligt att träffas för lite fika och trevligt sällskap. I lördags fick de nästan bära ut oss därifrån, vi kom kl 12 och gick inte förrän de stängde kl 15.

Bara så ni vet så är mitt nya namn "hårbollen". Jag tappar nämligen hur mycket hår som helst. När jag borstar håret så lossnar hur mycket som helst! Naglarna är inte heller vad de en gång varit, de är sköra och går sönder hur lätt som helst. Inte kul...
Det hänger ihop med operationen och ska enligt läkarna vara övergående, thank god.

Apropå hår: Tittar ni på Idol?
I fredags sa Laila Bagge till en av tjejerna "du var så fin i håret".
Vet inte om jag tycker att Laila Bagge är den som ska uttala sig om det. Förstår inte vad hon har gjort med sitt hår. Det ser ut som en sån där peruk som gamla skyltdockor hade förut. Helt stelt och livlöst.
Ja inte för att mitt hår är så snygg, men ändå... man måste väl få "tycka" lite ;-)

Inga kommentarer: