2009-10-11

Ensam mamma söker…

Hon den blonda, tror ni att hon gnisslar tänder? Hon har så konstiga tänder ju. Liknande tänder har min kompis son som gnisslar tänder som sjutton. Vad gäller hennes killar så hade jag valt Polis-Christian utan tvekan. Mums!

Jag kämpar på med min kurs i grafisk produktion. Igår gjorde jag klar en uppgift och en annan är nästan klar. Jag har som jag tidigare skrivit haft otroligt mycket att göra sista tiden. Så kursuppgifterna har helt enkelt prioriterats bort. Något annat som prioriterats bort senaste veckan är träningen. Ikväll hade jag planerat att åka på BodyPump. Men det blev tillfälle att få hjälp med att bära in trädgårdsmöbler, köra ner hojarna till vinterförvaring och helt enkelt ”göra höst”. Måste ju återgälda hjälpen och åkte därför till Uffe för att hjälpa honom med samma sysslor. Vips så var klockan kvart i sex. Pumpen börjar sex. Jag hann inte helt enkelt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att du hade valt Polis Christian tycker jag.......det hade du gort rätt i...

Anonym sa...

Glömde ju att hälsa sist,
Christian

Mia sa...

Ah, hej Christian och tack för kommentaren! :-)

Nu blir jag ju nyfiken på hur det går, om det blir du och hon den blonda eller? Det är såklart svårt att bilda sig en uppfattning bara av att titta på tv, de ger säkert inte en rättvis bild av er som deltar... Mitt intryck är dock att du inte bara är snygg, du verkar trevlig också ;-)