2009-10-06

I-landsproblem

Ibland kan jag reta mig till vansinne på fullkomligt meningslösa saker.


  • Varför är allt mjukt toapapper så himla odrygt? Jag menar man kan typ "göra tvåan" några gånger bara så är rullen slut!
  • Allt gott är onyttigt. Ja inte allt såklart men ändå... Vem har hört någon gå ner i vikt av att äta skorpor med extrasaltat Bregott på varje kväll liksom. (Ja, jag erkänner, det är min senaste last.... )
  • Om jag har 5 nycklar på en knippa så är det alltid den sista nyckeln som är den rätta. Därför har jag målat den viktigaste nyckeln med nagellack så jag aldrig mer ska ta fel, HA!
  • Den trådlösa router jag köpte för 500 spänn var verkligen dyr om man slår ut det på antal meter. Den når nämligen bara från kontoret och ut till ena änden av köksbordet. Cirka 4 meter
  • Soppåsen är alltid full trots att jag går till soptunnan typ jämt
  • Soppalampan på bilen börjar alltid lysa när man verkligen inte har tid att åka och tanka. Varför?
  • Man hittar alltid värsta snyggaste jackan/tunikan/brallorna den månad som det dammar i plånboken
  • När man surfar privat på arbetstid och t.ex skördar på FarmVille, jadå minsann... DÅ dyker nån olämplig person (läs rektor/chef/sur kollega) upp och tar en på bar gärning
  • Hittar man en trevlig man som man... ja typ skulle vilja hångla umgås med, ja då är han: 1. Lyckligt gift, 2. Homosexuell, 3. Totalt ointresserad, 4. Bor 150 mil bort
  • Diskmedelsflaskan är alltid kladdig av diskmedel. Borde det inte vara den renaste prylen i hemmet?
  • När man är sugen att läsa nåt kul finns det bara reklamblad från ÖoB, Byggfirmor eller Cellbes i närheten

1 kommentar:

Marion sa...

Ha ha ha ha ha vad du är rolig!!!

Jag håller med till fullo angående toapapper, bensinlampa och Soppåsen!!!!