2009-10-06

ZzzzZZzzZz

Föräldramöte igår kväll i Järvsö. Det blir långa dagar ibland, men jag tycker så mycket om mitt jobb så det är bara kul. Ibland tar det dock ut sin rätt. Jag hoppas verkligen att utlandsresan vecka 44 blir av. Som det ser ut nu så finns det knappt några resor, det är ju höstlov så alla vill väl åka bort just den veckan. Hur som helst så satt jag och slötittade på tv igår efter föräldramötet men det var omöjligt att hålla mig vaken

Känner mig fortfarande som i ett litet rus efter helgen. Tittar på bilderna och ler när jag minns alla härliga vänner och framförallt glada skratt. Jag följer upp med ännu en rolig helg. Det är ”ut och äta” med SMC-gänget i Gävle. Vi ska på Cheers på söder för att äta och umgås, det blir trevligt.

Träningen då? Tja, har tänkt mig att träna ikväll, det blir BodyPump. Sedan blir det nog inget förrän söndag igen. Det är fullt upp på kvällarna denna vecka och jag behöver en kväll där jag bara är hemma då och då annars står jag inte ut. Nu har det varit mycket ett tag. Har varit väldigt osocial med mina vänner känner jag...

Inga kommentarer: