2009-10-29

I morgon drar vi!

Resfebern har inte infunnit sig än tack och lov...
Har packat, resväskan är inte riktigt proppfull, men jag har säkert med mig för mycket ändå. Hämtade ungarna hos Susanne ikväll, de är förväntansfulla och jag hoppas verkligen att vi får en bra vecka. Att de kan hålla sams t.ex. Jag minns hur Uffe och jag blev ovänner om minsta småsak, om vem som satt på den andres "plats" i bilen, vem som fick mest dricka etc etc. I-landsproblem med andra ord, eller kallas det syskonkärlek kanske?

Uffe har dator med sig så det kommer kanske någon uppdatering under veckan, kanske någon bild också om det funkar med överföringen.

Så: Lanzarote - here I come!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hoppas du får det superskönt! :)
Kram.

catja sa...

Den coola lampan du hade i fotodgboken har jag kikat på. Den kommer ju från IKEA och jag funderar på två sådna stora bollar i taket på mitt stall när det blir klart...

Snygg du var på modevisningen. Uffe kände jag igen. NÄSTAN säker på att han var med i "bonde .." visst? Verkar vara en supertrevlig kille!

Tradera ÄR ett gift! Sååå lätt att handla och det är förenat med både spänning och förväntan. Ska man göra ett "fynd"?

Ha en trevlig resa!

//