2009-10-07

I-landsproblem 2

Jag följer upp gårdagens inlägg med saker man irriterar sig på, men idag även sånt jag gillar:

NEJ
  • De där ”snörena” som sitter i axelsömmen på vissa plagg för att man ska kunna hänga upp dem på galgar är ganska irriterande. De halkar ju alltid fram, personligen så klipper jag alltid bort dem så då fyller de ju ändå ingen funktion liksom…
  • Reklam på tv kan vara ruskigt irriterande. Just nu säger jag blä till Aptiiiiiviareklamen
  • Särskrivning - Nä det heter inte röd hårig, det heter rödhårig. Basta!
  • Plastpåsar som inte går att öppna vid t.ex frukten på affären. Man får stå i evigheter och försöka olika trix

JA

  • Apelsiner – mums vad goda de är nu!
  • Tradera , vilken guldgruva! Mina svarta Converse kom igår, perfekta. Har även vunnit ett par Levis 501:or för 170 kronor
  • iPhone – Jag vill haaaaaaaaaaa! Min mobil har börjat krångla, är det en bra ursäkt för att köpa en iPhone? Snälla gud?
  • Melody Gardot. Jazz. Underbar röst

Inga kommentarer: