2009-10-27

Vilken bra dag det blev idag...

Styrde kosan hemåt från Mimmi vid 10-tiden. Hade fått värsta svåra vägbeskrivningen hur jag skulle ta mig till Barkarby av Mimmis man Kennet. Jag mindes bara de två första sakerna; Sväng av mot Kista S, åk förbi ett trafikljus, sväng höger vid nästa... Sedan följde en massa mer "noter" men de hade jag glömt. Guess what - jag hittade rätt direkt ändå!
Jag hade tänkte titta på ett par svarta jeans, men i denna jeansdjungel så tappade jag orken. Jag menar, vem orkar titta igenom hyllmeter på hyllmeter efter eventuellt passande jeans? Jag var sugen på ett par Lee, men expediten var NOLL intresserad att hjälpa sina kunder, hennes privata telefonsamtal i sin mobil verkade mer lockande, så jag gick ut tomhänt.

Men tomhänt gick jag inte ut från Vagabond. Där hittade jag ett par stövlar. Jo, jag vet att jag köpte ett par igår, men ändå... "det var ju så billigt". Ja är inte det ett argument som håller så säg? haha.
Ikväll har vi så äntligen kommit till skott och bokat utlandsresa! Uffe, Gustav, Elin och jag åker till Lanzarote på fredag! Vi åker till orten "Puerto del Carmen" och bor på hotellet nedan: Costa del Sol. Vi har bokat lägenhet, då jag inte vågar bo i eget rum pga min insektsfobi...

Vi hittade ett annat finare hotell men det var lite avsides och hade ingen barnpool. Vi hoppas vi gjorde rätt som tog det här alternativet istället...
Det ska bli så gött att åka iväg. Få lite färg på sin bleka kropp...

2 kommentarer:

Jullan sa...

Men va supernice! Helt rätt att åka denna årstid. Ser riktigt fint ut! Trevlig resa!

Sofia sa...

Va mysigt det ser ut :) Hoppas ni får det superskönt och att din brorsa kan jaga efter alla kryp ;)
Kram.