2009-10-12

Måsten just nu:

Shortbread!
Mellanfil med müsli – äter jag morgon och kväll. Har testat säkert åtta olika sorters müsli men det är bara fruktmüsli från Frebacco som duger. På vissa affärer har de müsli i lösvikt, ungefär som lösgodis och naturgodis.
Citronte med limehonung
Skorpor med smör
Bananer
Kaffe. Jag dricker mycket kaffe. Köpte mig en moccabryggare och testar just nu lite olika kaffesorter
Blanka fina veckomagasin. Jag har sagt upp alla tidningsprenumerationer men halkade nu dit på ”Allt om trädgård”. Gillar även Sköna Hem och Lantliv
Hudcreme. Jag måste smörja mitt ansikte morgon och kväll, annars känns det som att det ska krackelera…
Stimorol tuggummi - smak; ice. Supergott, smakar Jenka!

1 kommentar:

Jullan sa...

Citronte med limehonung låter gott. Har just nu kommit in i en citrus period.