2009-10-23

Dumping

Igår fick jag nog min första dumping. Fy fasen vad dåligt jag mådde...
Var på Kick Saloon och åt med Ingela, Lotta och Ann-Louse... Alla åt en sorts grilltallrik med kyckling/korv/kött. De andra åt upp hela sin portion men jag åt knappt hälften, och åt endast kyckling och korv. Åt så mycket som jag "ska" äta ungefär. Kände efter en stund att jag fick lite ont i magen, men "det går väl över". När jag kom hem så tog det fart. Fick jätteont i magen och den var helt uppsvälld. Kunde inte sitta utan låg i soffan. Hemskt ont gjorde det. Gick och la mig vid 22 för att försöka somna och vakna av att det gått över. Men det gick inte att sova. Fick för mig att jag kanske hade tuggat köttet för dåligt. Kräktes även lite under kvällen. Vilken pärs!
Somnade i alla fall till slut och i morse när jag vaknade så mådde jag bra igen. Blä!

Idag ska jag till Ljusdal och prova ut glasögonbågar samt kläder inför morgondagens modevisning. Pirrigt! Tänk om jag snubblar på catwalken? Eller om jag ser skitsur ut pga att jag är nervös? Huuuuu!

1 kommentar:

catja sa...

Usch låter läskigt det där. Skönt det gick över...är för dåligt insatt i vad som kan hända. Ångrar du aldrig din op dvs de begränsnignar det ger eller viktnedgången övervinner allt som skulle kunna vara negativt?
Rent allmänt det intryck jag får är att du verkar mycket gladare sedan du gick ner i vikt. Härligt och jag är mycket glad för din skull!

kram