2009-10-20

Ny dator

Igår var det en ganska lugn dag på jobbet. Niorna har Prao nämligen... Passade på att sluta lite tidigare och ta en fika med Anna-Lena W. Skulle göra mig till och baka en sockerkaka igår kväll som jag tänkte ta med till Vintergatan idag. Pyttsan. När jag lyfte på locket efter att ha lagt den på ett fat så satt halva kakan fast i locket. Så var det med de "suveräna" silikonformarna från DollarStore :-(

Vintergatan idag alltså. Enskilda samtal med niorna. Köttbullar till lunch. Sex samtal senare var jag ganska slut och åkte och hämtade min nya dator och styrde hemåt. Håller på att tömma den gamla datorn och ska försöka sälja den för nån hundring. Lägg ett bud vettja ;-)
Ser verkligen fram emot en ny, snabb dator som inte är seg som sirap. Ska försöka att inte spara så mycket foton och sånt i den nya, så kanske den håller sig fräsch lite längre...

Nu mot BodyPump!

Inga kommentarer: