2009-10-07

Onsdag

Kvällens smyckekurs avklarad. Det blev avbokningar, så vi var sex pers ikväll bara. Lugn och skönt att vara "fröken" med andra ord ;-)

Idag var jag på föreläsning om utlandsstudier och jobb. Riktigt intressant. Förutom efter lunch. Då pratade en tjej, säkert var det hon sa jättevettigt och så, men - jag ber allra ödmjukast om ursäkt - jag somnade nästan. Sen var det en annan föreläsare som fick mig att brista ut i gapskratt. Hon skulle säga "hålla tungan rätt i mun" men hon sa "ha tungan i rätt mun". Är man då lite småtrött när man har suttit och lyssnat hela dagen. Ja då kan det brista. Det gjorde det för många fler än mig kan jag säga, nästan hela bakersta raden satt och tjyvskrattade i bänken. Hahahhaha

Har uppdaterat egosidan på min hemsida, här hittar du den
Och så här såg jag ut för 1,5 år sedan.

1 kommentar:

Millan sa...

Har sagt det förut, men måste säga det igen; du är FANTASTISK!

Vilken resa du gjort! Du är såååå fin! När man ser de olika fotona, så måste jag kan jag inte låta bli att undra varför du inte har lite mer såna "tajtare" kläder, som på Gör-om-mig-grejen? Du är ju jättefin, framhäv din kropp mer!!

Stor, varm kram Millan