2009-10-12

Milko

Idag var det gymnasieinformation på skolan. Jättebra och kul. Eleverna var nöjda och de skötte sig galant allihopa. I år var även sjuorna med, det ska bli kul att läsa deras utvärdering av dagen. Det var fullt upp hela dagen, mycket frågor från elever också. Som vanligt roligt också att träffa gamla elever som nu var där för att informera om det program de går. En kille som var något av en stammis hos mig i nian kände idag inte igen mig. När jag sa ”men det är ju din gamla syv!” så utbrast han ”Men va fan har du gjort?”. Hahhahaha, lite kul tyckte jag… Han såg helt chockad ut. Nästa vecka ska niorna på Prao. De är verkligen oengagerade i detta i år måste jag säga. Suck. Typ 2/3 av dem har ännu inte fixat någon praoplats.

Ikväll höll jag smyckekurs. Bra med lite tillskott i kassan men jag måste säga att jag var helt slut när jag kom hem vid 21. Give me a utlandsresa, nuuuuuuuuuuuu!

Måste säga att ÖoB-reklamen på tv är något av det dåligaste jag sett på länge måste jag säga. Nä, tacka vet jag Milkos reklam, där söta goa Margit (f.d elev) skymtar förbi på gården Bommars i Letsbo.

Ja, det var några av mina funderingar en helt vanlig måndag...

1 kommentar:

Anita sa...

Hejsan Emo!

Läste tidigare att du ville ha tips om resesidor.
destination.se är en sida jag vet.
Hoppas den kan va till hjälp.
Mvh// Anita